Telemarketingbureau

Contact leggen en onderhouden met (potentiële) klanten is van levensbelang voor het functioneren van uw bedrijf of onderneming. Het werven van nieuwe klanten is daar een belangrijk onderdeel van. Helaas schiet dat stukje er bij veel eigenaren, medewerkers en zelfs accountmanagers vaak bij in. Het aanboren van een nieuw klantenbestand lijkt, nee, is een stuk lastiger dan vaak wordt gedacht.

Telemarketingbureau Saleshelden helpt u daarom bij het werven van nieuwe klanten. Wij doen voor u de koude acquisitie en zorgen ervoor dat uw product of dienst centraal staat. Uiteindelijk doel daarbij is het verhogen van uw omzet, maar voor het zover is valt er nog heel wat werk te verrichten. Werk dat voor onze telemarketeers aanvoelt als hun tweede natuur. Dus waarom zelf doen als het niet uw forte is?

Telemarketingbureau met voor betere resultaten

Ieder bedrijf is afhankelijk van de omzet en daarvoor zij nu eenmaal betalende klanten nodig. Maar hoe vindt u die? Ze zijn er genoeg, maar de kunst is om uw product of dienst op de juiste manier bij hen onder de aandacht te brengen. Dat is specialistisch vakwerk, al wordt dat vaak niet zo beschouwd. Een goed telemarketingbureau kan uw omzet echter fors doen stijgen.

Onze acquisitieprofessionals doen daarom voor u de leadgeneratie. Dat wil zeggen dat zij voor u het eerste contact leggen met potentiële klanten en langzaam aansturen op een persoonlijk gesprek. De klant wordt dus alvast warm gemaakt, zodat er voor u van koude acquisitie geen sprake meer is. Het verhaal, de propositie van uw bedrijf is immers al bekend. U hoeft onze voorzet op maat vervolgens alleen nog in te koppen.

Hoe gaat een telemarketingbureau te werk

Uw eigen unieke bedrijfsverhaal is belangrijk, dat begrijpen we. Maar bij het werven van nieuwe klanten, is het vooral belangrijk om een goede sfeer te scheppen. Een prettig eerste gesprek is uiteindelijk veel effectiever dan een strikt zakelijke benadering. De marketeers van ons telemarketingbureau denken aan de menselijke kant en benaderen uw potentiële klant met open vizier.

Deze werkwijze heeft tot resultaat dat we veel meer hoogwaardige leads genereren dan veel andere telemarketingbureau’s. Waar veel telemarketeers mikken op de massa – vanuit de gedachte dat veel ook goed is – zetten wij juist in op kwaliteit. We schieten niet met hagel, maar proberen heel gericht ons doel te bereiken. Dus: de klant niet meteen overstelpen met feit, dat mag u later doen.

Unieke leadscore voor werven van nieuwe klanten

Natuurlijk zitten er verschillen tussen de personen die wij als telemarketingbureau voor u benaderen. De een heeft direct behoefte aan uw product of dienst, terwijl een ander misschien nog even vastzit aan een lopend contract. Daarom werken wij met een unieke leadscore per potentiële klant. Hieraan kunt u precies zien wanneer een lead rijp is voor een salescall, of een uitnodiging voor een evenement of persoonlijk gesprek.

Dankzij de leadscore kunt u het ijzer precies smeden op het moment dat het het heetst is. Dat is echter slechts één voorbeeld van de moderne technologische hulpmiddelen die wij gebruiken om resultaat en productiviteit te optimaliseren. U ontvangt bijvoorbeeld ook iedere 2 weken een geautomatiseerd voorgangsrapport, waarin u de voortgang kunt checken. Daarnaast sturen wij altijd direct een mail naar zowel u als de potentiële klant om nieuwe afspraken duidelijk en helder vast te leggen.

Tarieven voor telemarketingbureau

De tarieven voor onze diensten staan niet vast. Als telemarketingbureau moeten we namelijk rekening houden met heel wat facetten. Ook weten we nooit precies welke diensten u precies nodig heeft. Zo kunt u bij ons ook terecht voor Onboarding en Marketing Automation. Leadgeneratie/telemarketing is dan ook specifiek maatwerk.

Wilt u echter een indicatie van wat wij voor u kunnen betekenen en wat dat ongeveer gaat kosten? Neem dan contact met ons op via de website, of bel om te sparren met een van onze experts: 053 203 00 86.

In 6 stappen zelf ijzersterke buyer persona’s creëren

In 6 stappen zelf ijzersterke buyer persona’s creëren

Om een salescampagne te laten slagen is het van belang dat u precies weet bij wie uw boodschap moet aankomen. Wie is uw doelgroep, uw potentiële klant? Het opstellen van buyer persona's helpt u hierbij. Een buyer persona is een semi-fictieve afspiegeling van uw...

Het verschil maken met telemarketing

Het verschil maken met telemarketing

Telefonische acquisitie. Het lijkt misschien alsof iedere accountmanager dit in de vingers heeft, maar niets is minder waar. Veel accountmanagers hebben er zelfs een broertje dood aan. Een verhaal keer op keer opnieuw herhalen, altijd maar inspireren en overtuigen,...

De customer journey: wat is de reis van úw klant?

De customer journey: wat is de reis van úw klant?

Zeventig procent van het aankoopproces vindt tegenwoordig online plaats. Ook uw potentiële klant gaat online op zoek naar antwoorden op zijn vragen, nog ver voordat hij met uw bedrijf in aanraking komt. Het is dan ook essentieel dat u al in een vroeg stadium bij uw...

Succesvol met Marketing Automation in 7 stappen

Marketing Automation, voor veel marketeers een nieuwe uitdaging. Help prospects in het aankoopproces door hen proactief en geautomatiseerd relevante content aan te bieden. Doel: anonieme online bezoekers omzetten naar prospects en uiteindelijk loyale klanten. Start vandaag om uw bedrijf succesvol te laten zijn met Marketing Automation. Vraag de whitepaper eenvoudig aan en ontvang hem binnen 5 minuten in uw mailbox.

Whitepaper