B2B telemarketing alleen met een persoonlijke touch

Bij Saleshelden geloven wij heilig in de visie dat koude acquisitie nooit werkt zonder een beetje warmte. Beter gezegd: dat ook de persoonlijke kant van groot belang is. Bij b2b telemarketing draait het weliswaar om het werven van klanten, maar geen enkele potentiële klant zit te wachten op een feitelijk verhaal zonder persoonlijke boodschap. Die kun je tussen de regels door geven.

Logos-background-grade-1

B2B klanten

B2B telemarketing draait uiteraard om het slaan van spijkers met koppen. Een prettig, persoonlijk gesprek moet op een zeker moment overgaan in het genereren van een lead. Dat is het uiteindelijk doel. 

Al meerdere jaren wordt de klanttevredenheid van Saleshelden gemeten. Klanten beoordelen ons gemiddeld met een 8,7.

 

Bekijk alle cases
 

Focus op B2B telemarketing

Omdat ieder bedrijf, of iedere dienst anders is, is het voor jou van belang om de juiste tone of voice te vinden. De wijze waarop potentiële klanten worden aangesproken, verschilt dan ook per bedrijfsgroep en per dienst. Bij b2b telemarketing is het dan ook van groot belang dat de andere persoon aan de telefoon op maat wordt benaderd. Gedegen voorwerk is vereist.

Transparant

  • 24 / 7

  • Wekelijks

  • Elke 2 weken

  • Maandelijks

24 / 7

Inzicht in de gemaakte afspraken via de Saleshelden-app.

Wekelijks

Updates over de lopende campagne, zodat je weet wat er speelt.

Elke 2 weken

In onze rapportages zie je precies wat we voor je gedaan hebben en hoe efficiënt we gewerkt hebben.

Maandelijks

Door regelmatig te evalueren, kunnen we daarna nóg beter voor je aan de slag.

Onze helden

Onze professionals zorgen er dan ook voor dat de propositie van jouw product of dienst sterk wordt neergezet. De mogelijke lead krijgt van ons een helder beeld van wat jij te bieden heeft. Uiteraard maken wij hierbij ook handig gebruik van de laatste technologische ontwikkelingen op het terrein van de telemarketing. Zoals we al eerder zeiden: meten is weten. Niet alleen voor jou, maar ook voor onszelf – het helpt ons om continu beter te worden in wat we doen.

Dennis
BACKFULLL
Wil je meer weten? Bekijk dan onze telemarketing pagina voor meer informatie.
Telemarketing