
Moderne B2B Telemarketing
Koude B2B-acquisitie (Business-to-Business) is een vak apart, dat kan je ongetwijfeld beamen. Je wilt potentiële klanten niet meteen overstelpen en afschrikken met bergen informatie. Wel is het belangrijk dat prospects direct een goed idee krijgen van wat je te bieden hebt. Het vinden van de balans tussen een prettig video- of telefoongesprek én op zakelijke wijze leads genereren is dan ook lastig.


B2B telemarketing uitbesteden
Om tot een vervolgafspraak te komen met een potentiële klant, dien je de juiste snaren te raken. Saleshelden hanteert daarom een zeer gepersonaliseerde sales strategie: Account Based Sales.
We identificeren en researchen beslissers binnen de te benaderen organisaties. Via een gepersonaliseerde videouitnodiging maakt Saleshelden voor jou een persoonlijke connectie.
Persoonlijke
B2B-aanpak
De klik is gemaakt. Tijd voor een verdiepingsslag via prettige telefoongesprekken, persoonlijke e-mails en verrassende videocalls.
Tijdens een reeks unieke contactmomenten overtuigt Saleshelden kansrijke prospects, waarbij we jouw unieke propositie natuurlijk helder uiteen zetten.
Net zo lang tot een potentiële klant jouw product of dienst helder op zijn netvlies heeft staan. Dat is hét moment om een warme lead over te dragen aan jouw salesteam. Klaar voor conversie.

De verschillen tussen Telemarketing
en Account Based Sales

Een nieuwe manier van B2B Telemarketing
Gericht benaderen met ABS
Omdat ieder bedrijf en iedere organisatie anders is, is het voor jou van belang om de juiste tone of voice te vinden. De wijze waarop potentiële klanten worden aangesproken, verschilt dan ook per bedrijfsgroep en per dienst.
Bij Account Based Sales is het dan ook van groot belang dat directeuren, managers en leidinggevenden op maat worden benaderd. Gedegen (online) voorwerk naar de organisatie en professionele uitdagingen is vereist. Alleen dan win je het hart van deze eindbeslissers.
Moderne tools voor koude acquisitie
Onze professionals zorgen ervoor dat de propositie van jouw product of dienst sterk wordt neergezet.
De mogelijke, warme lead krijgt van ons een helder beeld van wat jij te bieden hebt.
Uiteraard maken wij hierbij ook handig gebruik van de laatste technologische, zoals persoonlijke videocalls en gepersonaliseerde e-mail. Ook meten we onze inspanningen, waarna jij tweewekelijks een rapportage ontvangt.