Telefonische acquisitie uitbesteden

Nieuwe klanten werven kan een flink gedoe zijn, zeker als u daar zelf niet voor in de wieg bent gelegd. Want zo werkt het vaak: u bent goed in de core business van uw bedrijf, maar koude acquisitie is een vak apart. Niet veel ondernemers, medewerkers of zelfs accountmanagers van grote bedrijven hebben dat in de vingers. Gelukkig kunt u telefonische acquisitie eenvoudig uitbesteden.

Bij Saleshelden zijn we er om voor u nieuwe klanten te werven. Dat is wat we met een mooi woord ‘leadgeneratie’ noemen. Wij maken mensen, bedrijven of instellingen (in dit geval de leads) warm voor uw product of dienst. Door telefonische acquisitie uit te besteden leggen wij voor u het eerste contact. Wij nemen voor u de lastige eerste hordes, waarna uzelf kunt doen waar u echt goed in bent.

Koude acquisitie uitbesteden aan getrainde professionals

Als gezegd, het werven van nieuwe klanten is een vak apart. Om tot een vervolgafspraak te komen met een potentiële klant, dient u de juiste snaren te raken. Dat begint én eindigt in het geval van telefonische acquisitie uitbesteden bij een goed en vooral prettig gesprek. De persoon aan de andere kant van de lijn zit in de beginfase nog niet te wachten op technische details of feitjes. Het gevoel moet goed zijn.

Wij zetten dan ook hoog in op herkenbaarheid. Zo laten we altijd ons telefoonnummer zien, zodat de ontvanger weet waar we vandaan bellen. We gaan vervolgens op zoek naar een persoonlijke klik – door vragen te stellen, door interesse te tonen en de juiste toon te hanteren. Daarbij zorgen we ervoor dat de unieke propositie van uw product of bedrijf sterk en helder uiteen wordt gezet.

Telefonische acquisitie uitbesteden en opvolgen van leads

Bij het uitbesteden van de telefonische acquisitie helpen we u vooral in de beginfase van het aanboren van een nieuw klantenbestand. Daarna is de beurt aan u, maar niet zonder dat we u daarbij helpen. Zo werken we altijd met een zogeheten ‘leadscore’,  die duidelijk maakt welke potentiële klant rijp is voor een salescall, een afspraak of een uitnodiging voor een evenement.

Inzicht daarin krijgt u van ons door middel van een tweewekelijkse rapportage, waarin de voortgang en de resultaten van ons werk uiteengezet zijn. Met behulp van de nieuwste technologische hulpmiddelen op het gebied van telemarketing houden we bovendien alles bij. Dit verschaft ons de mogelijkheid om het resultaat en de productiviteit te optimaliseren. Uw telefonische acquisitie uitbesteden bij Saleshelden is dus méér dan alleen de telefoontjes aan een ander overlaten.

Kosten voor uitbesteden van telefonische acquisitie

Telemarketing voor koude acquisitie is secuur maatwerk. Ieder bedrijf is anders en daarmee ook iedere potentiële klantenkring. Beter gezegd: wat in de situatie van het ene bedrijf werkt, hoeft bij de ander niet per se ook aan te slaan. Om die reden liggen de kosten voor de telefonische acquisitie uitbesteden niet vast. Wij bekijken per opdrachtgever wat de beste aanpak is.

Uiteraard geven wij voor we beginnen wel een indicatie van de te verwachten kosten voor onze diensten. Deze hangen nauw samen met het aantal mensen dat gebeld gaat worden en de extra services die u verlangt. De prijs is tevens afhankelijk van het aantal diensten dat u afneemt. Zo kunnen wij u bijvoorbeeld ook bijstaan met gefinetunede Onboarding en/of Marketing Automation.

Ga voor kwalitatieve leads voor de verkoop uit te besteden

Bent u op zoek naar kwalitatieve leads, maar is koude acquisitie niks voor u? Laat ons ervaren team dan het ‘vuile werk’ voor u opknappen door het uitbesteden van de telefonische acquisitie! Onze experts zijn te bereiken op 053 203 00 86, of via het formulier op onze website. Zij zitten klaar om al uw vragen te beantwoorden, rustig te sparren en uw business naar een hoger plan te tillen!

In 6 stappen zelf ijzersterke buyer persona’s creëren

In 6 stappen zelf ijzersterke buyer persona’s creëren

Om een salescampagne te laten slagen is het van belang dat u precies weet bij wie uw boodschap moet aankomen. Wie is uw doelgroep, uw potentiële klant? Het opstellen van buyer persona's helpt u hierbij. Een buyer persona is een semi-fictieve afspiegeling van uw...

Het verschil maken met telemarketing

Het verschil maken met telemarketing

Telefonische acquisitie. Het lijkt misschien alsof iedere accountmanager dit in de vingers heeft, maar niets is minder waar. Veel accountmanagers hebben er zelfs een broertje dood aan. Een verhaal keer op keer opnieuw herhalen, altijd maar inspireren en overtuigen,...

De customer journey: wat is de reis van úw klant?

De customer journey: wat is de reis van úw klant?

Zeventig procent van het aankoopproces vindt tegenwoordig online plaats. Ook uw potentiële klant gaat online op zoek naar antwoorden op zijn vragen, nog ver voordat hij met uw bedrijf in aanraking komt. Het is dan ook essentieel dat u al in een vroeg stadium bij uw...

Succesvol met Marketing Automation in 7 stappen

Marketing Automation, voor veel marketeers een nieuwe uitdaging. Help prospects in het aankoopproces door hen proactief en geautomatiseerd relevante content aan te bieden. Doel: anonieme online bezoekers omzetten naar prospects en uiteindelijk loyale klanten. Start vandaag om uw bedrijf succesvol te laten zijn met Marketing Automation. Vraag de whitepaper eenvoudig aan en ontvang hem binnen 5 minuten in uw mailbox.

Whitepaper