Koude acquisitie uitbesteden aan professionals

 

Om tot een vervolgafspraak te komen met een potentiële klant, dien je de juiste snaren te raken. Dat begint én eindigt in het geval van telefonische acquisitie uitbesteden bij een goed en vooral prettig gesprek. De persoon aan de andere kant van de lijn zit in de beginfase nog niet te wachten op technische details of feitjes. Het gevoel moet goed zijn. Door vragen te stellen, interesse te tonen en de juiste toon te hanteren. Daarbij zorgen we ervoor dat de unieke propositie van jouw product of bedrijf sterk en helder uiteen wordt gezet.

Logos-background-grade-1

Onze klanten

Benieuwd hoe we onze tevreden klanten hebben geholpen aan doordat zij telefonische acquisitie uitbesteden? Lees hier de verhalen uit de praktijk en bekijk de video’s. Daarin leggen onze contactpersonen van heel diverse bedrijven uit waarom onze manier van telefonische acquisitie voor ze werkt.

Bekijk alle cases
 

Resultaat behalen

Alleen als je evalueert wat de sterke punten en de uitdagingen van een campagne zijn, kun je hem verbeteren. Daarom delen we onze inzichten continu met je. Bijvoorbeeld wat je doelgroep vindt van je bedrijf, je product of dienst en van het feit dat we ze bellen.

Transparantie

  • 24 / 7

  • Wekelijks

  • Elke 2 weken

  • Maandelijks

24 / 7

Inzicht in de gemaakte afspraken via de Saleshelden-app.

Wekelijks

Updates over de lopende campagne, zodat je weet wat er speelt.

Elke 2 weken

In onze rapportages zie je precies wat we voor je gedaan hebben en hoe efficiënt we gewerkt hebben.

Maandelijks

Door regelmatig te evalueren, kunnen we daarna nóg beter voor je aan de slag.

Onze helden

We zijn niet groot geworden omdat we een soort toverstok in ons kantoor hebben liggen waar wij leads uit kunnen toveren. Om goede telefonische acquisitie afspraken te kunnen genereren is het belangrijk om samen hard te werken.

Samen met jou als klant zoeken wij actief naar verbeterpunten. Wij investeren hier veel in en verwachten van jou hetzelfde. Met onze persoonlijke aanpak gaan we verder dan anderen.

Kwaliteit-ervaring-bellen-telemarketing-werken-martijn-1
BACKFULLL
Bekijk onze telemarketing pagina voor meer informatie over onze unieke werkwijze.
Telemarketing