Leads-genereren-sales-acquisitie-b2b

B2B leads genereren door acquisitie professionals

Stelt u zich eens voor dat u wordt gebeld door een bedrijf dat op zoek is naar potentiële klanten. Wat wilt u dan vooral níet? Waarschijnlijk bevat uw snelle, eerste antwoord op deze vraag termen als ‘opdringerig’, ‘onpersoonlijk’ en/of ‘vluchtig’. Met andere woorden, u wilt niet het gevoel krijgen dat u er niet toe doet – dat het de beller enkel en alleen om uw zakelijke nut te doen is.

En alhoewel het daar uiteindelijk natuurlijk wel om draait, is leadgeneratie bij b2b in eerste instantie ook een persoonlijk iets. Om die reden zetten onze telemarketeers voor u vooral in op een prettig, menselijk gesprek. Een gesprek waarin we niet meteen diep ingaan op zakelijke facetten, maar waarin we helder en duidelijk vertellen wie u bent en wat u voor de ander kunt betekenen. Maar dan dus wel met een persoonlijke touch. En door ook zelf vragen te stellen.

Gerichte-status-doelen-b2b-rapportage-professioneel

B2B leadgeneratie met gerichte rapportages en status updates

Leadgeneratie is één ding, maar uiteindelijk wilt u daar iets mee doen. Het doel is uiteraard om zoveel mogelijk klanten binnen te halen, zodat uw product of dienst de aandacht krijgt die het verdient. Wij laten u dan ook precies weten hoe de zaken ervoor staan. Zo ontvangt u iedere 2 weken een gerichte rapportage met daarin de resultaten die ons werk u heeft opgeleverd.

Tevens ontvangt zowel de lead als uzelf direct een mail met alle details van de afspraak. Zo kunt u zich gedegen voorbereiden om zelf te vertellen wat u doet en wat u voor de ander kunt betekenen. Het inhoudelijke werk – de diepte ingaan – is dus uiteindelijk aan u. Wij zorgen er vooral voor dat de potentiële klant een goed gevoel krijgt bij uw bedrijf of product en creëren als het ware de vraag.

Leadgeneratie-b2b-slimme-marketing-notities

Leadgeneratie b2b 2.0 door slimme marketingtools

Alhoewel onze telemarketeers streven naar kwalitatief hoogwaardige leads, bestaan er altijd verschillen. De ene lead is rijper om te worden opgevolgd dan de ander. Daarom maken we gebruik van de zogeheten leadscore. Hieraan kunnen we precies aflezen welke lead klaar is voor een salescall, bijvoorbeeld om een persoonlijke afspraak te maken. Meestal gebeurt dit als de lead al meerdere contactmomenten heeft gehad met uw bedrijf.

Tevens maken we gebruik van de beste en laatste telemarketingsoftware en -technieken. Dat wil zeggen dat we onszelf voortdurend monitoren. Doel hiervan is om het resultaat en de productiviteit continu te optimaliseren en zo nog betere resultaten te behalen. Uiteindelijk bent u, of uw bedrijf of dienst, degenen die daarvan profiteert. Stilstand is immers achteruitgang en dat is bij leadgeneratie niet anders. Wij laten de technologie voor ons – en dus voor u – werken.

Hulp-samenwerken-team-handen-koude-acquisitie-leadgeneratie

Hulp nodig bij koude acquisitie door leadgeneratie voor b2b?

Kunt u hulp gebruiken bij het werven van nieuwe klanten? Laat de leadgeneratie dan doen door onze professionals. Wij staan altijd voor u klaar, ook bij vragen of als u behoefte hebt om even te sparren. Met onze persoonlijke, vraaggerichte en op maat gesneden leadgeneratie voor b2b zorgen wij ervoor dat de koude acquisitie voor uw bedrijf warm wordt. Interesse? Neem dan contact op via de website, of bel naar 053 203 00 86.

Start zelf een campagne

Maak een afspraak en schakel onze helden in sales in!

Plan afspraak
Telemarketing