
Leadgeneratie voor B2B
Het genereren van B2B (Business-to-Business) leads is een vak apart. Misschien heeft je bedrijf of organisatie accountmanagers in dienst om potentiële klanten te werven, maar dat is vaak niet toereikend. Uit ervaring weten we dat leadgeneratie voor B2B meer vergt dan een vlotte babbel of een ingestudeerd riedeltje. Het is zaak om de ‘kou’ uit de koude acquisitie te halen. Saleshelden hanteert de persoonlijke Account Based Sales methode.


B2B leads genereren
Stel je je eens voor dat je wordt gebeld door een bedrijf dat op zoek is naar potentiële klanten. Wat wil je dan vooral níet? Je wilt niet het gevoel krijgen dat je er niet toe doet dat, het de beller enkel en alleen om jouw zakelijke nut te doen is.
En alhoewel het daar uiteindelijk natuurlijk wel om draait, is leadgeneratie bij B2B in eerste instantie ook een persoonlijk iets. Om die reden zetten wij in op inlevingsvermogen en het winnen van vertrouwen. Onze methode? Saleshelden voert online research uit naar de laatste ontwikkelingen binnen de te benaderen organisaties en we brengen de professionele uitdagingen van beslissers als directeuren in kaart.
Daarna volgt een reeks gepersonaliseerde 'touchpoints' met een prospect via e-mail, telefoon en video. Daarin laat Saleshelden zien dat we jouw potentiële klant kennen. Pas wanneer iemand werkelijk interesse toont, dragen we deze warme lead over aan jouw salesteam. Klaar voor conversie!
De verschillen tussen Telemarketing
en Account Based Sales

B2B leadgeneratie binnen een moderne sales strategie
Slimme manier van leads genereren
Saleshelden streeft altijd naar het overdragen van warme, kwalitatief hoogwaardige leads die werkelijk ‘sales ready’ zijn. Dat doen we door ons in te leven in jouw prospects. Via een gepersonaliseerde ‘buyer journey’ werken we toe naar een unieke oplossing voor jouw doelmarkt.
Account Based Sales is meer dan het converteren van prospects naar interessante, warme leads. Wij gaan voor jou aan de slag met het smeden van langdurige partnerschappen.
Leadgeneratie met data
Leadgeneratie is één, maar uiteindelijk wil je daar iets mee doen. Het doel is uiteraard om zoveel mogelijk klanten binnen te halen, zodat jouw product of dienst de aandacht krijgt die het verdient.
Wij laten je dan ook precies weten hoe de zaken ervoor staan. Zo ontvangen onze klanten iedere 2 weken een gerichte rapportage met daarin de resultaten die ons werk heeft opgeleverd. ABS is namelijk een data gedreven sales strategie.