Je kent de term telemarketing wel. Maar onze unieke werkwijze ken je nog niet. We leggen je graag uit hoe we B2B-telemarketing op onze manier inzetten om jouw salesdoelen te realiseren.
We zijn niet groot geworden omdat we een soort toverstok in ons kantoor hebben liggen waar wij leads uit kunnen toveren. Om goede afspraken te kunnen genereren is het belangrijk om samen hard te werken.
Samen met jou als klant zoeken wij actief naar verbeterpunten. Wij investeren hier veel in en verwachten van jou hetzelfde. Met onze persoonlijke aanpak gaan we verder dan anderen. We gaan voor een concrete afspraakdatum en -tijd inclusief adresgegevens. Jou naar een nutteloze afspraak sturen is kapitaalvernietiging.
Je salestraject is in goede handen. Een echte salesheld word je namelijk niet zomaar. Onze helden volgen daarvoor een intensief traject van 19 maanden aan onze eigen Helden Academy.
Speciaal voor jouw salescampagne ontwikkelen we instructies op maat, inclusief een kennismaking met de helden die voor je aan de slag gaan. Door de persoonlijke, gedreven aanpak van onze getrainde helden zorgen we voor resultaat.
Je investeert salesbudget in onze telemarketinghelden, dus je wilt ook graag zien wat ze bereikt hebben voor je. Wij bieden je daarom elke twee weken overzichtelijke rapportages én een dashboard voor 24/7 inzicht. Hierin zie je direct hoe efficiënt de campagne verloopt.
Het aantal afspraken dat we gescoord hebben voor je, maar ook het aantal terugbelafspraken, delen we continu met je. Zo zie je wat onze inspanningen opleveren en waar nog verbetering mogelijk is.
We zijn er trots op dat telemarketing op onze manier zijn vruchten afwerpt. Het bewijs daarvoor delen we graag met je. In de vorm van rapportages en door cases uit de praktijk te delen.
Bekijk de video’s en lees de verhalen van onze klanten. Zij leggen graag uit welke uitdagingen we samen hebben overwonnen en hoe Saleshelden ze verder heeft geholpen door concrete afspraken te realiseren.