Resultaten optimaliseren door inzicht

Je investeert salesbudget in onze telemarketinghelden, dus je wilt ook graag zien wat we bereikt hebben voor je. Wij bieden je daarom elke twee weken overzichtelijke rapportages. Hierin zie je direct hoe efficiënt de campagne verloopt. Het aantal afspraken dat we gescoord hebben zetten we af tegen de tijd die we hierin geïnvesteerd hebben. Zo zie je precies wat het je heeft opgeleverd.

Aanhouder wint

Naast concrete fysieke afspraken zie je ook de terugbelafspraken in onze rapportages. Dit zijn warme leads die we nogmaals gaan opvolgen om er fysieke afspraken van te maken. Het betekent dat onze helden de interesse van deze klanten al hebben gewekt.

Feedback van je eigen helden

Robin Slot

We heten niet voor niks Saleshelden, onze persoonlijke terugkoppelingen maken het verschil. In elke rapportage die wij versturen is er daarom ruimte voor feedback vanuit het team dat aan de slag is.

Persoonlijk merk ik dat ik mijn opdrachtgevers minder vaak hoef te bellen omdat ik periodiek al een terugkoppeling schrijf. Zo zijn we steeds samen bezig om te zoeken naar verbeteringen.

Riemer Toes

Het schrijven van een goede terugkoppeling is een belangrijke taak in mijn takenpakket. Tijdens het schrijven heb ik ruimte om kritisch te zijn en aan te geven wat er goed gaat.

In de praktijk betekent dit dat ik een analyse schrijf van de afgelopen weken. Hierin staat wat er goed is gegaan, welke punten van verbetering ik zie en een aanbeveling richting onze klant. Zo houden we elkaar scherp.

Transparantie

Verbetering door inzichten

Alleen als je evalueert wat de sterke punten en de uitdagingen van een campagne zijn, kun je hem verbeteren. Daarom delen we onze inzichten continu met je. Bijvoorbeeld wat je doelgroep vindt van je bedrijf, je product of dienst en van het feit dat we ze bellen. Het zijn vaak kleine dingen die we net iets anders kunnen doen en waardoor we een beter resultaat behalen voor je. Jouw ideeën zijn daarbij zeer waardevol, want jij kent je doelgroep. Deel je inzichten dus met ons, zodat we samen de campagne verbeteren!

Bekijk deze case

Holland Casino

Bekijk hoe Holland Casino inzet op een succesvolle samenwerking met onze helden.

Bekijk de case

Start zelf een campagne

Maak een afspraak en schakel onze helden in sales in!

Plan afspraak
Telemarketing