Storytelling om content te laten leven

Een verhaal dat zichzelf verteld en mensen op emotioneel niveau raakt,
dat kan mensen overtuigen. Laat de lezer zich 1 voelen met uw verhaal.

Saleshelden & Storytelling

Storytelling is het voedingsingrediënt voor content marketing. Het vertellen van een verhaal dat onbewust blijft hangen bij een lezer of kijker die luistert is de meest effectieve manier van marketing. Bij Saleshelden zorgen wij samen met u dat elke klant zich interesseert in uw content en zo dus uw bedrijf. Dit doen wij op basis van creatieve sessies waarin wij ons laten verbreden met kennis vanuit uw bedrijf. Om zo samen kwalitatieve content te creëren die raakt.

Waar liggen uw kansen?

Uw bedrijf beschikt over een bepaalde expertise waarmee u waarde toevoegt aan de interesse en waarde van uw klant. Hoe mooi is het om potentiële klanten een verhaal te vertellen waarbij zij net weer een stukje wijzer zijn geworden en hun horizon net weer een stukje verbreed wordt. In het einde zal storytelling leiden tot meer leads, meer bekendheid & bereik, meer imagebuilding en meer klantenbinding. Waarom alleen maar meer? Dit omdat goede content de zuurstof is voor zoekmachines. Dat wat vaker wordt gelezen zal Google hoger positioneren in haar zoekmachine, omdat het kwalitatieve content is. Succesverhalen zijn een perfect voorbeeld van storytelling.
Een persoon, product of dienst dat iets onverwachts oplost, waar de klant verbaasd van wordt.

Waar wacht u nog op?

Dus begin vandaag nog met het schrijven van uw eerste blog over “de 7 voordelen van … “, of upload een video met de titel: “Hoe vervang je een … ”. Wie weet biedt zomaar het antwoord op de vraag van uw potentiële klanten.

If you never try, then you will never know.

Wil jij graag samen met ons sparren over het creëren van content dat hand-in-hand gaat met inbound marketing? Neem gerust contact met ons op of plan een afspraak in!

In 6 stappen zelf ijzersterke buyer persona’s creëren

In 6 stappen zelf ijzersterke buyer persona’s creëren

Om een salescampagne te laten slagen is het van belang dat u precies weet bij wie uw boodschap moet aankomen. Wie is uw doelgroep, uw potentiële klant? Het opstellen van buyer persona's helpt u hierbij. Een buyer persona is een semi-fictieve afspiegeling van uw...

Het verschil maken met telemarketing

Het verschil maken met telemarketing

Telefonische acquisitie. Het lijkt misschien alsof iedere accountmanager dit in de vingers heeft, maar niets is minder waar. Veel accountmanagers hebben er zelfs een broertje dood aan. Een verhaal keer op keer opnieuw herhalen, altijd maar inspireren en overtuigen,...

De customer journey: wat is de reis van úw klant?

De customer journey: wat is de reis van úw klant?

Zeventig procent van het aankoopproces vindt tegenwoordig online plaats. Ook uw potentiële klant gaat online op zoek naar antwoorden op zijn vragen, nog ver voordat hij met uw bedrijf in aanraking komt. Het is dan ook essentieel dat u al in een vroeg stadium bij uw...

Succesvol met Marketing Automation in 7 stappen

Marketing Automation, voor veel marketeers een nieuwe uitdaging. Help prospects in het aankoopproces door hen proactief en geautomatiseerd relevante content aan te bieden. Doel: anonieme online bezoekers omzetten naar prospects en uiteindelijk loyale klanten. Start vandaag om uw bedrijf succesvol te laten zijn met Marketing Automation. Vraag de whitepaper eenvoudig aan en ontvang hem binnen 5 minuten in uw mailbox.

Whitepaper