Wat onderscheidt jullie van andere bureaus?

We hebben enkel 100% focus op zakelijke telemarketing. Wij staan voor een super professionele aanpak en een persoonlijke samenwerking met onze klanten. Dit bewijzen wij bijvoorbeeld op onze cases pagina.

Wat is tastbaar anders? Wij communiceren alle gemaakte afspraken via een eigen Saleshelden app. Dit doen wij zodat we simpel en actief om feedback kunnen vragen. Deze feedback is essentieel om de kwaliteit goed te monitoren en optimaliseren. 

Verder hebben we ook dashboards waarin je realtime alle statistieken kunt zien, ben je zo vaak welkom als je zelf graag wenst en krijg je eigen helden die voor je aan de slag gaan.

Kunnen jullie ook consumenten voor mij benaderen?

Nee, dit komt omdat wij ons volledig focussen op de zakelijke markt. Wij denken dat het aanspreken van een zakelijke beslisser andere vaardigheden vraagt dan het benaderen van een consument.

Hoe komen jullie alles van mijn bedrijf te weten?

Om alles over je bedrijf te weten te komen plannen wij verschillende kennismakingsmomenten in. We vragen je bijvoorbeeld om een formulier met specifieke vragen in te vullen, plannen een persoonlijke kennismaking en onze helden komen het liefst ook langs op je eigen locatie. Zo kunnen we je bedrijf horen, zien en ervaren. 

Er zijn altijd vaste en vaak meerdere helden voor je aan de slag. Zij kunnen samen overleggen en waar nodig contact met je opnemen. Je eigen helden worden zo een beetje medewerker van de organisatie.

Hoe werkt zo'n koppeling met mijn agenda?

Ons systeem kan een koppeling maken met alle gangbare agenda's die er zijn in 2019. Onze klanten gebruiken meestal Office 365 of Google Suite. Wij stellen de koppeling in zoals je zelf graag wilt. We zetten gemaakte afspraken dus rechtstreeks in je agenda. Indien gewenst kunnen wij ook een uitnodiging naar je potentiële klant versturen. Zo weet je na het accepteren zeker dat je op locatie wordt verwacht.

Mag je nog wel bedrijven benaderen met de AVG wetgeving?

Dit vinden wijzelf de meest relevante vraag uit dit lijstje. Wij juichen de AVG wetgeving heel erg toe. Waarom? Omdat we in 2019 leven en meer gegevens opslaan dan ooit. We hebben afgelopen jaar een verregaande policy opgesteld hoe wij om willen gaan met persoonsgegevens. Een voorbeeld van de maatregelen is dat wij geen eenmanszaken en VOF's benaderen en persoonsgegevens automatisch na 3 maanden uit ons systeem verwijderen. Wij kunnen dus na een aantal maanden niet meer vertellen welke persoon wij benaderd hebben. Een nadeel? Zeker niet!

Hoe kom ik aan een lijst met bedrijven?

Het gaat erom dat jouw potentiële klanten in een goed bestand worden geselecteerd. Er zijn allerlei criteria waarop we voor je kunnen zoeken, denk aan een combinatie van branche, regio of bedrijfsgrootte.

Wij hebben allerlei manieren waarop we data kunnen verrijken. We werken samen met verschillende zakelijke databanken en doen zelf ook veel research. Het meeste gebruik maken we van openbare bronnen. Een systeem zet de verzamelde ruwe data om in een specifiek adresbestand. Vanwege de AVG wetgeving staan hier alleen bedrijfsgegevens in zoals een bedrijfsnaam en het algemene telefoonnummer. 

Wanneer je zelf al een bestand hebt dan kunnen we deze, na een kwaliteits- en privacycontrole, ook gebruiken.

Hoe voorkomt Saleshelden dat mijn klanten benaderd worden?

We gaan nooit zomaar met data aan de slag. Voordat we een benadering starten leggen we onze bestanden altijd voor ter goedkeuring. Er is dan een mogelijkheid om de kwaliteit te controleren en eigen relaties uit het bestand te filteren.

Werken jullie ook No Cure No Pay?

Nee, dit doen we nooit. We staan voor een hoge kwaliteit en hebben met al onze klanten een langetermijnvisie. Bij aanvang van een nieuw traject investeren we mee om er een succes van te maken. We willen altijd onafhankelijk kunnen beoordelen of de kwaliteit van een lead echt voldoende is. Dit staat haaks op de kassa laten rinkelen wanneer er leads uitrollen. Bedenk eens, wil je heel veel leads of veel kwalitatieve leads?

Hoe werkt een eerste samenwerking?

We vinden het belangrijk dat je laagdrempelig kan kennismaken met de dienstverlening van Saleshelden. We werken daarom op een flexibele basis met elkaar samen. Om te starten spreken we een kortere periode met een lagere intensiviteit af, zo kun je eerst de toegevoegde waarde van onze aanpak ervaren. Pas wanneer dit winstgevend is, schalen we samen stapsgewijs op. Uiteindelijk is het altijd ons doel dat je een klant blijft voor het leven. 

Als je eens kennis wilt maken dan nodigen we je van harte uit om een afspraak met ons in te plannen. Je bent dan welkom op ons kantoor en kan hier vrijblijvend zien en horen hoe wij te werk gaan.

Staat je vraag er niet bij?

Stel ons hier je brandende vraag en krijg zo snel mogelijk een passend antwoord.

Start zelf een campagne

Maak een afspraak en schakel onze helden in sales in!

Plan afspraak
Telemarketing