Uitdaging
Limesquare is een strategisch marketingbureau dat bedrijven en organisaties ondersteunt bij rebrandingtrajecten, positionering, design, development, campagnes en marketing automation. Met hun brede expertise nemen ze klanten de volledige marketingzorg uit handen. “Van A tot Z, altijd op basis van een goed strategisch plan,” vertelt mede-eigenaar Lex Soer.
Op het gebied van marketing liep het goed. Vanuit hun netwerk en aanbevelingen kwamen er regelmatig nieuwe klanten binnen. Toch merkte Lex dat er iets ontbrak: de actieve benadering van nieuwe bedrijven. “We merkten dat die stap uitbleef. Wij zijn geen cold callers. We hebben daar niet de ervaring in en vaak ook niet de tijd voor om dat goed en gestructureerd te doen.”
Hoewel Limesquare inhoudelijk sterk stond, dreigde de groei af te vlakken. Lex zocht naar een manier om potentiële klanten op een professionele manier te benaderen, zonder dat dit ten koste zou gaan van de focus op bestaande klanten en lopende projecten. Zo kwam hij uit bij Saleshelden.
Op het gebied van marketing liep het goed. Vanuit hun netwerk en aanbevelingen kwamen er regelmatig nieuwe klanten binnen. Toch merkte Lex dat er iets ontbrak: de actieve benadering van nieuwe bedrijven. “We merkten dat die stap uitbleef. Wij zijn geen cold callers. We hebben daar niet de ervaring in en vaak ook niet de tijd voor om dat goed en gestructureerd te doen.”
Hoewel Limesquare inhoudelijk sterk stond, dreigde de groei af te vlakken. Lex zocht naar een manier om potentiële klanten op een professionele manier te benaderen, zonder dat dit ten koste zou gaan van de focus op bestaande klanten en lopende projecten. Zo kwam hij uit bij Saleshelden.