switch-img
CASE STUDY

"Meer gekwalificeerde leads én een hogere conversie met ABS"

Chatkracht is een specialist in live chat. Het jonge bedrijf timmert aan de weg, maar wil nog sneller groeien. Directeur Jaap van der Meulen klopt aan bij Saleshelden. Zijn doel? Meer gekwalificeerde leads ontvangen die hij vervolgens zelf kan converteren.

In deze case study gaat hij in op de Account Based Sales methode. Dat is een moderne manier om gerichter waardevolle leads te genereren. In de case study neemt Jaap de samenwerking met Saleshelden van a tot z door. De Chatkracht-directeur waardeert:

  • - de no-nonsense aanpak en laagdrempelige bedrijfscultuur;
  • - de overzichtelijke en transparante werkwijze;
  • - het idee van een partnerschap dat gebaseerd is op vertrouwen;
  • - de open communicatie en goede planning.
DOWNLOAD DE CASE STUDY
200710_Saleshelden_benger-photo_03211-LR 1 (1)

De gunfactor krijgen met een persoonlijke benadering

Jaap gelooft in de Account Based Sales strategie. Volgens hem is video de manier om op een verrassende manier in contact te komen met de juiste gesprekspartners binnen organisaties.

De Chatkracht-directeur geeft aan dat Saleshelden een specialist is in het generen van gekwalificeerde leads op basis van videoprospecting. Een aanpak waarbij het draait om het maken van een persoonlijke connectie. Voor hem is dat belangrijk, want zijn bedrijf moet het hebben van de gunfactor bij het werven van nieuwe klanten.

Jaap: "Het partnerschap met Saleshelden is gebaseerd op teamwork. De accountmanagers van Saleshelden doen het voorwerk. Met videopitches en -presentaties die voorzien zijn van een persoonlijke noot trekken we de aandacht van beslissers bij de benaderde organisaties. Vervolgens probeer ik de gecreëerde verkoopkansen te verzilveren.”

Ontdek hoe Chatkracht meer gekwalificeerde leads én een hogere conversie realiseerde met ABS