In deze tijdlijn zetten we de belangrijkste 7 stappen op een rij voor je ter voorbereiding.
Eerst even kennismaken! We zijn benieuwd naar jouw bedrijf en we vertellen graag hoe wij onze persoonlijke doelgerichtheid voor je inzetten.
We luisteren heel goed naar je specifieke wensen en richten een campagnevoorstel in dat volgens ons helemaal daarbij past.
Je bent vast benieuwd welke helden er voor je aan de slag gaan. Daarom beginnen we met een persoonlijke kennismaking voordat de campagne start.
Het plan van aanpak is duidelijk, iedereen weet wat er gebeuren moet: tijd om te beginnen! Onze helden bellen jouw doelgroep om ze enthousiast te maken.
We gaan voor je aan de slag om kansen op new business te creëren die hoogwaardig, gericht en effectief zijn. Dat is onze belofte en daar mag je ons aan houden.
Na twee weken krijg je van ons de eerste rapportage. Hierin omschrijven we heel concreet hoeveel afspraken we voor je gerealiseerd hebben. Ook lees je hierin feedback van onze helden.
Samen met jou evalueren we tussendoor de campagne. We horen het graag als je nog tips voor ons hebt om het vervolg (of de volgende campagne) nog succesvoller te maken!
Directe, duidelijke terugkoppeling is belangrijk. Hiermee zorgen we dat een campagne positief wordt beoordeeld. Onze projectmanager is continu bereikbaar om vragen te beantwoorden of te sparren over nieuwe benaderingen. Andersom is het ook zijn taak om je proactief te benaderen wanneer er van onze kant vragen zijn.
Benieuwd hoe de campagne loopt? Wij versturen tweewekelijks een duidelijke rapportage met een terugkoppeling door de helden die voor je aan de slag zijn geweest. Hierdoor ben je in 5 minuten weer helemaal op de hoogte van de inspanningen die Saleshelden voor je verricht heeft.