0
%
Helden
0
%
Leads beanderd
0
%
Effectieve conversie

Voicedata

Uitdaging

Xander Dekker, Commercieel Directeur bij Voicedata: Wij bieden telefonie, internet en mobiele abonnementen. Dat is een heel actiematige markt. Wij krijgen van leveranciers kortingsaanbiedingen die slechts tijdelijk gelden. Daarom moeten we vaak in korte tijd veel bedrijven bellen om afspraken in te plannen. Dat doet Saleshelden voor ons.

Omdat Saleshelden ook een klant van ons is met hun telefonie, is het een heel kort lijntje. Dat scheelt ook qua briefing, want zij weten al voor een deel wat wij te bieden hebben. Uiteraard zorgen we wel voor heel duidelijke briefings voor elke belcampagne die we opzetten. Ik ben ook bij ze op locatie geweest om uitleg te geven over onze diensten.

Elke twee weken krijg ik rapportages over de voortgang van de belcampagnes. Verder krijgen we ook inzicht in afwijzende antwoorden van gebelde bedrijven. 
 
Saleshelden klant Voicedata
Voicedata_03

Aanpak

Op het moment dat ik Saleshelden bel omdat ik ze snel nodig heb, maken ze direct een planning. Ze zorgen voor extra ruimte in hun planning om snel te kunnen schakelen. Voor ons is dat ideaal. Als we bijvoorbeeld actietarieven kunnen aanbieden voor glasvezel in de regio Almelo, dan gaat Saleshelden voor ons heel gericht daarop bellen.

 

Een belcampagne kan dus geografisch georiƫnteerd zijn, maar het kan ook zijn dat we ons op nichemarkten richten. Zo hebben we bijvoorbeeld zelf aangegeven dat we alle tuincentra van Nederland willen benaderen. Saleshelden vult onze lijst dan aan met de juiste nummers en zij bellen deze vervolgens op om afspraken te regelen voor ons.

Voicedata_05

Resultaat

Saleshelden regelt goede afspraken voor ons. Juist doordat ze op onze kwaliteit focussen en niet op prijs. Elke twee weken krijg ik rapportages over de voortgang van de belcampagnes. Verder krijgen we ook inzicht in afwijzende antwoorden van gebelde bedrijven. Voor de meest voorkomende hebben we al tegenargumenten gebriefd, maar we hebben regelmatig contact over nieuwe antwoorden en hoe ze daarmee om moeten gaan. Dat pakken ze meteen op.

 

Voor een bepaalde campagne hadden we vooraf een aantal uren ingecalculeerd. Maar na 75% van die uren belde Robin mij op om te zeggen dat we nog uren over hadden, want alle bedrijven waren al benaderd. Een ander bureau zou dit als winst zien, maar Saleshelden is heel eerlijk en transparant daarin, daarmee borgen ze voor mij het vertrouwen tijdens de samenwerking.

Voicedata_04

Bekijk ook deze case

WeMa Mobile

Wema Mobile

Bekijk hoe Wema Mobile gebruik maakt van onze aanpak en hoe zij hun doelen realiseren.

Start zelf een campagne

Maak een afspraak en schakel onze helden in sales in!

Plan afspraak
Telemarketing