switch-img
CASE STUDY

"De investering is dubbel & dwars terugverdiend"

Doove Care Groep is een innovatieve leverancier van hulpmiddelen aan instanties binnen de intramurale zorg. Commercieel directeur Marcel van der Burg wil - tijdens de coronacrisis - kwalitatief hoogwaardige FFP2-maskers in de markt te zetten. Hij twijfelt echter over de juiste insteek.

Nadat hij een verrassende videopitch in zijn mailbox vindt, leert hij de Account Based Sales aanpak van Saleshelden kennen. Samen met 'zijn' accountmanagers ontwikkelt hij een succesvolle campagne waar hij vele nieuwe klanten aan overhoudt. Marcel waardeert:

- de verrassende, innovatieve manier om leads te werven;
- de mogelijkheid om zijn 'eigen' Saleshelden-team te briefen;
- de laagdrempelige organisatie en de korte lijnen;
- de accountmanagers die zijn voelhorens in de markt zijn.

DOWNLOAD DE WHITEPAPER
saleshelden

Doove Care Groep nóg beter op de kaart gezet

Marcel krijgt dagelijks telefoontjes van partijen die hem iets willen verkopen. Vaak mist hij het enthousiasme en de overtuigingskracht tijdens die telefonische sales gesprekken.

Hij raakt geïntrigeerd door ABS: de moderne methode om met een gerichte benadering van accounts - via diverse (online) kanalen - leads binnen te halen. "Voor deze vorm van leadgeneratie is veel kennis en ervaring nodig."

Hij vervolgt: "De accountmanagers zijn mijn voelhorens in de markt. Ze hebben Doove Care Groep nóg beter op de kaart gezet."

Lees hoe Saleshelden het zaadje heeft geplant dat zal leiden tot meer upselling en cross selling