Logo-img
saleshelden-logo-dark
switch-img switch-img
  • Account Based Sales
    • Account Based Sales
    • Doelgroep
    • Werkwijze
    • Academy
  • Telemarketing
  • Wie zijn wij
  • Content
    • Resources
    • Blog
    • Marketing & Sales 2025
  • Vacatures
  • Contact
home
Account Based Sales
Werkwijze
Partnerschappen smeden met ABS - Werkwijze Saleshelden

Partnerschap smeden met ABS

Moderne leadgeneratie voor de B2B is moeilijk, maar niet ingewikkeld. Het proces in een notendop? Benader de juiste accounts, enthousiasmeer de beslissers en stoom ze klaar voor conversie.

Partnerschappen smeden met ABS - Werkwijze Saleshelden
Identificeer de beslissers - saleshelden
Identificeer de beslissers

Saleshelden zal een wekelijkse inspanning voor jouw organisatie leveren. Precies zoals afgesproken tijdens de onboarding. Een vast team - ‘jouw’ accountmanagers - gaat de markt benaderen.

Eerst gaan ze DMU-leden identificeren binnen organisaties die jij het liefst wilt toevoegen als nieuwe klant. Op allerlei manieren achterhalen ze - online - relevante informatie over DMU-leden. Zo verkrijgen we voor jou de gunfactor.

Een onuitwisbare eerste indruk maken

Lukraak mails rondsturen of blindelings organisaties bellen. Zo krijg je tegenwoordig geen voet tussen de deur bij potentiële opdrachtgevers. In moderne sales wil je alle contactmomenten - de touchpoints - personaliseren, beleving toevoegen en laten zien dat je je hebt verdiept in de potentiële klant.

Wat komt daarbij van pas? De eerder online ingewonnen informatie over het bedrijf en DMU-leden. Alleen dan kan ‘jouw’ team op een originele en verrassende manier connecten met moderne tools en via diverse (online) kanalen. 

Een onuitwisbare eerste indruk maken - saleshelden
Deze organisaties werken met Saleshelden
logo-heracles-light logo-heracles-dark
logo-heijmans-light logo-heijmans-dark
logo-holland-casino-light logo-holland-casino-dark
logo-mad-light logo-mad-dark
logo-nextgen-light logo-nextgen-dark
logo-trent-light logo-trent-dark
logo-webton-light logo-webton-dark
logo-wema-mobile-light logo-wema-mobile-dark
Over Saleshelden
Hoogwaardige leads kwalificeren - saleshelden
Hoogwaardige leads kwalificeren

Wanneer de persoonlijke connectie is gemaakt - met een belletje of videopitch - is het tijd om een korte explore call in te plannen. Altijd op een moment dat het de potentiële klant uitkomt, waardoor beide partijen het gesprek kunnen voorbereiden.

De explore call is een video meeting waarin we jouw organisatie, product, dienstverlening én unieke propositie onder de aandacht brengen tijdens een gepersonaliseerde online presentatie. Ons team is getraind om deze gesprekken te leiden. We bevragen jouw potentiële klant over zijn doelen en ambities. Is er een match? Dan zorgen wij dat jij in contact komt met de lead om de details door te spreken.

Een vlekkeloze overdracht

De potentiële klant is onder de indruk van jouw product of dienst. Onze accountmanagers bereiden vervolgens de overdracht voor. Tijdens alle touchpoints hebben ze relevante informatie genoteerd. Met die kennis kom jij beter beslagen ten ijs tijdens jouw salesgesprek.

Deze aanpak stelt je in staat om van deze interessante prospect een waardevolle klant - een partner voor de lange termijn - te maken. Onze accountmanagers zetten een afspraak in jouw agenda. Daar vind je alle belangrijke contactgegevens en notities.

Een vlekkeloze overdracht - saleshelden
CASE STUDY
“Meer gekwalificeerde leads én een hogere conversie met de ABS werkwijze”

Chatkracht is een specialist in live chat. Het jonge bedrijf timmert aan de weg, maar wil nog sneller groeien. Directeur Jaap van der Meulen klopt aan bij Saleshelden. Zijn doel? Meer gekwalificeerde leads ontvangen die hij vervolgens zelf kan converteren.

Download de Case Study
Ieder touchpoint levert een inzicht op - saleshelden
Ieder touchpoint levert een inzicht op

Moderne leadgeneratie is een dynamisch proces. Niet iedereen die benaderd wordt, heeft interesse of is al klaar voor een vervolgtraject. Aan ons de taak om de redenen waarom een klant afziet van een vervolggesprek te achterhalen en noteren. Uiteraard koppelen we deze informatie naar jou terug.

Saleshelden doet voortdurend marktonderzoek, waarmee jij jouw marktkennis vergroot. Zo zijn we in staat om gefundeerde keuzes te maken. Een voorbeeld? Na overleg kunnen we besluiten om een andere USP te benadrukken tijdens de ABS-campagne.

Als echte partners perfectie nastreven

Natuurlijk signaleren we ook up- en cross sell mogelijkheden. Verder vernemen we graag jouw ervaringen. Jij krijgt tijdens het verkoopgesprek immers feedback van de klant over het pre-sales proces. We vragen je alle suggesties en verbeterpunten terug te koppelen.

Maandelijks ontvang je een rapportage over de vorderingen en de ingewonnen marktinformatie. Tijdens evaluaties bekijken we met jou hoe de markt reageert. Slaat de campagne aan? Zijn er aanpassingen nodig? Alleen samen - als partners - kunnen we beter en succesvoller worden.

Als echte partners perfectie nastreven - saleshelden
rocket
Lanceer je eigen Account Based Sales campagne

Klaar om met een winnende sales strategie te starten? Laten we samen onderzoeken of onze visies matchen. We helpen je graag met het behalen van jouw salesdoelen. 

Start een ABS campagne
saleshelden-logo-light heroes in sales
saleshelden-logo-dark heroes in sales
Contactgegevens
Saleshelden B.V.
Boulevard 1945
7511 AJ Enschede
053 203 00 86
info@saleshelden.nl
Account Based Sales
  • Account Based Sales
  • Telemarketing
  • B2B Telemarketingbureau
  • B2B Telemarketing
  • Telefonische acquisitie uitbesteden
  • B2B Leadgeneratie
Content
  • Whitepaper: Gepersonaliseerde video's
  • Case Study: Chatkracht
  • Case Study: Doove Care Groep
  • Case Study: TAUW
  • Marketing & Sales 2025
  • Cuex
Officieel
  • Algemene voorwaarden
  • Privacy Policy